Gdzie ja chodzę i dlaczego? A Światełko już na targach :)

Światło w Cichą Noc już się szykuje w drogę na targi :) Śnieżne, świąteczne, ciepłe. Dosłownie i w przenośni :)
A w księgarniach do zamówienia  tutaj http://www.empik.com/swiatlo-w-cicha-noc-mirek-krystyna,p1162071914,ksiazka-p
Zapraszam na spotkania targowe w sobotę i niedzielę o 12.00 czyli w samo południe :)
Dzisiaj dzień wcześnie się zaczął. Wstałam przed piątą, ale z okna hotelowego pokoju nie widać było wschodu słońca, żadnego. O pięknym mogłam co najwyżej pomarzyć. Tak czy inaczej dzień zaczął się dobrze i wcześnie. moim jak na razie niespełnionym marzeniem jest wstawać o takiej porze codziennie. Ile można by wtedy zrobić :) W tym momencie jednak jest to niemożliwe. Dla mamy czwórki dzieci sen jest zbyt cenny i zawsze jest go za mało.
Dzisiaj jednak wstałam nie bez powodu. O godzinie szóstej miałam się stawić w budynku telewizji na Woronicza. Zaproszono mnie do programu Dzień dobry Polsko, żebym podzieliła się doświadczeniem i wzięła udział w dyskusji o macierzyństwie.
Jeszcze nie tak dawno występowałam w podobnej roli w Pytaniu na śniadanie. Wtedy sprawa była prosta. Pojechałam, bardzo się stresowałam, ale ostatecznie nagranie się udało.  Ale dzisiaj niestety wszystko staje się polityczne. Telewizje, święta, patriotyzm, ulice, wspólne kiedyś wartości. Przykro patrzeć na podział w społeczeństwie.
Niektórzy chcieli wiedzieć, jakim kryterium kieruję się, przyjmując zaproszenia. Zastanawiałam się nad tym długo. Jestem ponad podziałami, boleję nad nimi. Idę wszędzie tam, gdzie są kobiety, które mogą mnie usłyszeć i gdzie pozwalają mi swobodnie mówić, co myślę. Niczego nie narzucają. Dostaję teraz  sporo zaproszeń, będę w różnych miejscach i w każdym powiem to samo. Prawdę.
Teraz uśmiecham się do Was z hotelowego pokoju, za chwilę ruszam w drogę na spotkania autorskie. Dzisiaj Kamień Krajeński i Gostycyn. Kto ma blisko, zapraszam serdecznie.
A już w sobotę i niedzielę targi książki, wyjątkowe święto dla wszystkich miłośników czytania :)
Zapraszam serdecznie :) Będzie można dostać przedpremierowo Światło w Cichą Noc, które właśnie wyjeżdża z drukarni. Choć atmosfera gorąca, przypruszyło go śniegiem :)







8 comments

  1. A ja wstałam o 6, żeby obejrzeć (: Światło prezentuje się pięknie i już nie mogę się doczekać, kiedy będzie w moich rękach (: Do zobaczenia w sobotę (: Pozdrawiam serdecznie (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to bardzo miłe :) Takie nagranie to dla mnie wciąż duży stres, zawsze człowiekowi raźniej, kiedy wie, że ktoś życzliwy jest z nim :) Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  2. Prawda jest najważniejsza! A w politykę lepiej nie wchodzić albo umiejętnie się z niej wymiksować :)
    Do zobaczenia na Targach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny na targach :) Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  3. Bardzo podobała mi się Saga Rodu Cantendorfów. Teraz z niecierpliwością czekam na Światło w Cichą Noc. Uwielbiam Pani książki, są pełne ciepła i spokoju. W sobotę będę na targach i mam nadzieję, że uda mi się "dopchać" do Pani po autograf :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrego czytania, dziękuję za ciepłe słowa i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna ciepłą opowieść :) czy będzie następna część ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, szykujemy drugą część, już niebawem pojawią się szczegółowe informacje :)

      Usuń