Wracam po przerwie :)


Kochani! Wracam po przerwie. Ostatnie miesiące były bardzo pracowite. Po skończeniu świątecznej opowieści pełnej emocji i szczególnej atmosfery, musiałam zrobić przerwę. To była wspaniała przygoda, spełniło się moje od wielu lat pielęgnowane marzenie. Świąteczna opowieść. Pewnie większość z Was już widziała okładkę i zapowiedź, ale z wielką radością chciałabym ją zaprezentować także tutaj :)
Oto ona z długo szukanym pomysłem na okładkę, tytułem, który bardzo leży mi na sercu oraz opowieścią o szczególnym czasie i ludziach.

Można ją już zamawiać w tym miejscu:http://www.empik.com/swiatlo-w-cicha-noc-mirek-krystyna,p1162071914,ksiazka-p

Powieść już w przedsprzedaży spotkała się z bardzo ciepłym przyjęciem z Waszej strony i ma rekordowy nakład początkowy oraz ilość zamówień. Będzie dostępna w wielu księgarniach, kioskach, dyskontach, a nawet na poczcie. Od czterech tygodni znajduje się na liście bestsellerów z tytułem Top. I nie przestanę nigdy za to dziękować moim najwspanialszym na świecie Czytelnikom. Czapki z głów :)
Jako zachętę do czytania i zapowiedź przygód bohaterów poniżej garść cytatów. I dobrej nocy Wam życzę. Od dzisiaj będę już tutaj regularnie. A po nowinki zapraszam też na stronę autorską FB. link do niej znajduje się z boku, gdzie właśnie opublikowałam swój pierwszy filmik :)


Dobrego czytania :)

1 comment