Nowy Rok :) Plany i podsumowania.

W Nowy Rok weszliśmy tanecznym krokiem i w radosnej atmosferze.
Ostatnia noc to czas kiedy się dokonuje podsumowań, snuje plany. Lubię takie momenty. Wiem, że to tylko symboliczna data, ale myślę, że zastanawianie się nad sobą zawsze sprzyja człowiekowi. Im dokładniej obserwuje on świat wokół siebie i swoje własne serce, tym lepiej może się przygotować na niespodzianki, zauważy bowiem pierwsze zwiastuny zmiany lub szansy.
Wierzę też w marzenia zapisane na kartce papieru. Mam taki stary zeszyt. Są w nim spełnione plany, które w momencie zapisywania wydawały się całkowicie nierealne. Dziś są faktem.
Zabieram się więc wieczorem za pracę. Będę myśleć nad tym co za mną i co mnie jeszcze czeka.  Snuć plany i marzenia.
Niektóre z nich pojawiają się już kolejny rok z rzędu i znów trzeba będzie szukać nowej metody, bo poprzednie nie zadziałały. Może tym razem się uda?
Zawodowo jednak moje plany już dawno są skrystalizowane.
W najbliższym roku czeka mnie wiele ciekawych projektów. Przygotowuję niespodzianki dla stałych Czytelników w postaci nowych powieści, a dla tych, którzy dopiero zaczynają przygodę z moimi książkami, wznowienia tych, które zostały już całkowicie wyprzedane i nie można ich dostać.

Pierwsza nowa powieść ukaże się nakładem Wydawnictwa Filia w marcu 2019.  Jej tytuł  i okładkę pokażę Wam niebawem. Z tytułem są przeboje, bo powieść jest, a tytułu nie ma :) Sądziłam, że przez święta może coś wymyślę, ale na razie nic. Jest tylko jedno zdanie Gdzie skarb twój, tam serce twoje. Towarzyszyło mi podczas pisania i nie chce mnie opuścić. Bohaterowie szukają czegoś cennego, albo odnaleźli i stracili, czasem mają na wyciągnięcie dłoni, inni za nic nie mogą zdobyć, choć bardzo marzą. Ale  najgorzej mają ci, którzy szukają w złym miejscu. Będzie to pełna romantyzmu i tajemnic opowieść. Kto ma ochotę przeczytać? :)

Natomiast wcześniej w lutym, na Walentynki pojawi się wznowienie powieści ,,Miłość z jasnego nieba" z nową okładką i nieco zmienionym tytułem ,,Miłość z błękitnego nieba". Dajcie znać, kto pamięta ten tytuł. Dla wielu była to opowieść, od której zaczynali przygodę z moimi książkami. Ale to dawne czasy. Pięć lat temu. Od tego czasu pojawiło się wielu nowych Czytelników. Dla nich będzie to zupełnie nowa historia. A kto czytał dawno temu, też może w tej nowej opowieści odnaleźć niespodzianki, bo nieco ją zliftingowałam :) Zapraszam serdecznie do świata Angeliki i Daniela, którzy w walentynkowy wieczór mają do wykonania ważne zadanie i ostatnia rzecz, o jakiej myślą, to miłość :)

Zaraz potem rusza dalszy ciąg Willi pod kasztanem. Waszej ulubionej serii. Tym razem  będzie ona pisana już bez przerwy aż do końca.
To będzie rok nowości i wznowień.  A także spotkań autorskich, na które zaproszenia płyną szeroką falą. W planach na 2019 rok nie zostało już wiele miejsca, ale robię, co w mojej mocy, by spotkać się z tymi, którzy zapraszają.
A jak Wasze plany? Robicie je? Czynicie postanowienia? Czy koniec roku to dla Was ważny czas?

17 comments

  1. Plany wspaniałe. Podziwiam, bo ja nie jestem zbyt zorganizowana. Cieszę się z nowości, jak też z kontynuacji "Willi pod kasztanem", bo wstrzymuję się z czytaniem, dopóki nie zbiorę całości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ta metoda z czekaniem, aż seria się skończy jest coraz bardziej popularna. Ja czytam tom po tomie moje ulubione serie i dawkuję przyjemność, choć czasem czekanie na kolejny bywa trudne :)

      Usuń
  2. Plany brzmią kusząco :) Szczególnie niecierpliwie wyczekuję na spotkanie z bohaterami Willi pod kasztanem. Stęskniłam się za nimi :) Ale pozostałe pozycje też chętnie przeczytam, zwłaszcza, że nie czytałam jeszcze "Miłości z jasnego nieba".
    Bardzo się cieszę i życzę powodzenia w realizacji planów. Szczęśliwego Nowego Roku, Pani Krysiu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) O Willę po kasztanem wciąż płyną pytania, a czas sprzyja powieściom. P przerwie wrócimy z emocjami :) Cieszę się, że jest już pierwsza Czytelniczka Miłości z błękitnego nieba :)

      Usuń
  3. Jak miło czytać o tak wspaniałych planach czytelniczych swojej ulubionej autorki. 😊 ♥️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję :) Także za recenzje i komentarze :) Życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

      Usuń
  4. Z niecierpliwością czekam na wszystkie tytuły 😍

    OdpowiedzUsuń
  5. Oo,cudownie,że będą dalsze tomy willi pod kasztanem,bardzo ją lubię,a Miłość z jasnego nieba czytałam �� Wogóle wszystkie plany są cudowne ��

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. czekam na pani książki sa super

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy to będzie już ostatnia cześć Willi?? Bo wstrzymuje się z czytaniem😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Planowane są jeszcze trzy części. Pierwsza z nich ukaże się na majowe targi książki w Warszawie :)

      Usuń
  9. Ojej super to będzie potężny cykl willi💗💗💗

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzymam kciuki za realizację planów!

    OdpowiedzUsuń