Akcja Święta :) Zakończenie.

Akcja Święta dobiega końca, bowiem same Święta stoją już w progu. Dziś niedziela,  więc działaliśmy delikatnie. Ubraliśmy choinkę. Mamy na niej różne ozdoby. Niektóre mają wiele lat. Jest łańcuch pamiętający czasy dzieciństwa mojego męża, bańki wybierane kiedyś przez nasze malutkie córeczki, które przywołują tyle wspomnień. I moje ulubione aniołki. Wiele jest też ozdób od Czytelników. Oni też są częścią naszego domu. Wasze kartki, aniołki, bombki, serwetki, a także w tym roku dwie pyszne nalewki :)
Święta spędzamy wspólnie.
Jutro Wigilia i już nie będzie mnie w sieci, więc już dzisiaj składam Wam serdecznie życzenia dobrych, spokojnych świąt Bożego Narodzenia. Przyjemnego czasu z rodziną :)

Dziękuję Wam za liczny udział w akcji święta i wspaniałe komentarze.
A książki powędrują do Agnieszka Piszczatowska, Agnieszka Caban Pusz, Katarzyna Tymczyszyn.
Dobranoc, Kochani. Dobrego świętowania :)

8 comments

  1. Pani Krystyno, chcę życzyć Pani oraz Pani najbliższym zdrowych, spokojnych, rodzinnych świąt, spędzonych w atmosferze wzajemnej życzliwości i miłości. A Nowy Rok niech spełni Wasze plany i marzenia, te łatwe i te trudne do spełnienia. 😊 🎅 🎄

    OdpowiedzUsuń
  2. No nic..może wygramy następnym razem. Życzę zdrowych i wesołych świąt, spełnienia marzeń i przede wszystkich zdrowia. Niech wszystko się układa zgodnie z naszą wolą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie :) A konkursów będzie jeszcze bardzo dużo :)

      Usuń
  3. O właśnie, okres świąteczny, poswiateczny dopiero zajrzałam na bloga i widzę swoje nazwisko. Ale chyba trochę późno jestem😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, wszystko aktualne :) Prześlij adres. Tylko powieści świątecznej już nie mam. Czy może być inna?

      Usuń
    2. Napisałam maila😉❤️

      Usuń
  4. Piękna akcja! polcam zajrzeć też do mojej przyjaciółki https://siostrydajarade.blogspot.com/2017/11/wideo-od-swietego-mikoaja.html <3

    OdpowiedzUsuń