Spotkanie w Czarnożyłach

Dziękuję serdecznie za spotkanie w Czarnożyłach. Powoli kończy się jesienna seria spotkań z Czytelnikami. Jeszcze w piątek czeka mnie Ruda Śląska, Jestem bardzo ciekawa tej miejscowości, ludzi i okolic.
A potem już przygotowania do świąt i pisanie.
Tuż przed długim weekendem miałam wielką przyjemność gościć w Czarnożyłach. Wyjechałam doładowana wspaniałą energią, życzliwością Pracowników oraz Czytelników, nakarmiona domowym ciastem i pyszną herbatą. To wyjątkowe  miejsce, gdzie wszyscy od Pani Dyrektor po Panią Sprzątającą kochają książki, znają je bardzo dobrze, czytają i polecają innym.  Od publiczności płynęło wiele opowieści zapisanych w twarzach, spojrzeniach, słowach. Wielotomowe sagi.
Dziękuję za pytania i rozmowy po spotkaniu.


Ciasto dowiozłam do Zakopanego, a kwiaty do Zakopanego i do Krakowa, gdzie stoją teraz obok komputera i pomagają na natchnienie :) Dziękuję serdecznie :)

0 comments