Jesienne plany :)

U nas dzisiaj jesień na poważnie. Bez słońca i kolorów. Ale mnie się podoba. Chyba wciąż jeszcze nie doszłam do siebie po tegorocznych upałach :)
Piszę intensywnie i na różne sposoby. Z planem, a także bez niego, kombinuję, układam. Już niedługo druga część ,,Jabłoniowego sadu". A tam, mimo poważnych kłopotów oraz zagrożeń, które poruszą w posadach ułożone życie rodziny - pięknie.
Dziękuję za wszystkie wspaniałe recenzje, znaczki ,,bestseller" na stronach wielu księgarni, które Wam zawdzięczam  oraz płynące z wielu stron wsparcie.
Poniżej kilka cytatów:
  
Książkę polecam wszystkim tym, którzy spragnieni są powieści przepełnionej ciepłem i miłością rodzinną, jednak, żeby nie było za słodko, tak jak w prawdziwym życiu, u Zagórskich zdarzają się problemy, którym muszą stawić czoła. Jestem pewna, że powieść spodoba się Wam wszystkim, którzy właśnie lubują w takich klimatach. 
http://www.blaskksiazek.pl/2015/09/krystyna-mirek-jaboniowy-sad-szczesliwy.html

Książka pełna życiowej mądrości, pozwalająca nam się zrelaksować i doskonale bawić, przy okazji dająca do zrozumienia, co jest istotne w naszej egzystencji i na czym powinniśmy się skupić. Po raz kolejny utwierdziłam się w przekonaniu, że Krystyna Mirek jest aktualnie jedną z najlepiej piszących polskich autorek, a jej historie mogą wzruszyć, zaciekawić i zainspirować nas do zmian. 
 http://asymaka.blogspot.com/2015/08/krystyna-mirek-szczesliwy-dom-premiera.html

Po prostu kocham książki Krystyny Mirek. Wszystkie jej dzieła są wyjątkowe, ale przyznam się, że „Jabłoniowy sad” to moja ulubiona powieść. Lektury te, są pełne wdzięku, a Krysia swoją ręką, kreśli niepowtarzalne rzeczywistości. Niepowtarzalne, a jednak tak bliskie naszym, realnym światom. Przez to jej dzieła są tak wartościowe. Każda z nas może odkryć w nich cząstkę siebie. 
http://czasnaksiazki.pl/2015/08/28/jabloniowy-sad-szczesliwy-dom-krystyna-mirek/  

Po takich słowach nie pozostaje nic więcej jak zabrać się do wytężonej pracy. Przyznam szczerze, czuję stres. Co zrobić, żeby druga część nie rozczarowała, wobec tak wysokich oczekiwań? Takie właśnie mam aktualnie zmartwienie.

Oprócz pracy nad tekstem, październik to miesiąc zawodowych podróży. Właśnie wróciłam z Warszawy, gdzie poznawałam tajniki prowadzenia kursów pisarskich organizowanych przez szkołę Pasja Pisania. Będę prowadzić takie kursy w Krakowie. Zainteresowanych zapraszam. Zapisy na tę i kolejne edycje jeszcze trwają.
http://www.pasjapisania.com/

A już 16 - 17 października Festiwal Literatury Kobiet w Siedlcach. Serdecznie zapraszam. Tydzień później Krakowskie Targi Książki. A dalej tylko praca, aż do końca grudnia.

A jak Wam mija jesień? Wybieracie się na którąś z literackich imprez?

6 comments

  1. Czekam na przyjazd Magdaleny Witkiewicz do Grudziądza. Teraz ogrzewam się przy nowej powieści Liliany Fabisińskiej i po tak dobrych recenzjach postanowiłam rozpocząć przygodę z Krystyną Mirek. Tylko od czego zacząć? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytelnicy najczęściej polecają ,,Pojedynek uczuć", ..Podarunek" lub ,,Szczęśliwy dom" :)

      Usuń
  2. Bardzo chciałabym do Krakowa, ale to mało realne )-: Najbliżej mam do Siedlec, więc mam nadzieję, że przynajmniej tam się uda (-:

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłoby wspaniale, zapowiada się świetna impreza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na warsztaty się nie dam rady wybrać, ale na drugi tom sagi wyczekuję ogromnie!
    Recenzje to piękne hymny na cześć świetnej autorki :)
    A mnie marzy się lektura Pojedynku w tym miesiącu, stoi i patrzy, czeka aż odczytam recenzyjne, czuję że to jej czas :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zaczynam przygodę z pani książkami, właśnie zaczęłam czytać pierwszą ''PODARUNEK'' którą poleciła mi pani w bibliotece. Jestem pod wrażeniem, bardzo mi się podoba. Zaczełam szperać na facebooku i tak trafiłam tu. Pragnę dołączyć do grona pani czytelniczek i czytać książki pisane pani'' piórem'' POZDRAWIAM SERDECZNIE.

    OdpowiedzUsuń