Strony

.

.

Spotkanie autorskie w Radostowie oraz warsztaty dla kobiet

W niedzielę miałam zaszczyt i przyjemność gościć w murach nowej, pięknej biblioteki w Radostowie Średnim niedaleko Lubania Śląskiego. Było to niezwykłe przeżycie. Bardzo liczni goście wnieśli do sali mnóstwo życzliwości oraz dobrych, ciepłych słów. Porozmawialiśmy o pisaniu, dzieciach, życiu i realizowaniu marzeń. Pytania były liczne, ciekawe, czułam się jak wśród osób dobrze znajomych. Poznałam niezwykłych ludzi. Każdy z nich miał inną historię, a wszystkie splatały się jak węzły tworzące historię i codzienność tej urokliwej miejscowości.






Pamiątkowy upominek, za który serdecznie dziękuję, już wisi na drzwiach, 


a na te dorodne pigwy z ogródka miłej Czytelniczki też mam już pomysł :) 


Po spotkaniu odbyły się warsztaty na temat organizacji czasu pt. Kobiece oblicze zarządzania czasem.


Tuż po nim pojawiły się pierwsze opinie, były bardzo życzliwe, że był to czas potrzebny, a tematy ważne, ale też wskazujące, że zajęcia mogły być wzbogacone o jeszcze większą ilość przykładów z życia oraz ćwiczeń praktycznych. Nie ma takiej możliwości, żeby to wszystko zmieścić w godzinie :) Jest już gotowy program trzygodzinny, a także cykl pięciu spotkań, podczas których można rozwinąć interesujące publiczność tematy. Może jeszcze kiedyś gdzieś się zobaczymy.

Zaproszenia spływają, wszystkich nie mogę przyjąć ze względu na domowe obowiązki. Właśnie wróciłam z wyjazdu, teraz muszę ogarnąć co trzeba, pomartwić się, porozmawiać, zatroszczyć, ugotować, posprzątać. Ten post powstaje cały dzień, z przerwami, ale wreszcie się udało. Przepraszam wszystkich, którym jeszcze nie odpisałam, powoli wszystko zrobię :)

Dziękuję i pozdrawiam serdecznie Organizatorów oraz Uczestników spotkania. Życzę wszystkiego dobrego:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Agata dla WioskaSzablonów | Technologia blogger. | Freepik FlatIcon