Tam, gdzie serce twoje - już jest zapowiedź :)!


Już jest w zapowiedziach :)  Wystarczy kliknąć w link :)     https://bit.ly/2XcpblA
 Jak Wam się podoba okładka?
Co do zawartości powiem tylko, że jest nieco bardziej obfita i pełna emocji :)
Opis okładkowy poniżej:
Podobno los zawsze daje drugą szansę. Jednak Ci, którzy ją przegapią, muszą przygotować się na wiele komplikacji…
Laura poświęciła wszystko dla swojego małżeństwa. Stała się mistrzynią kompromisu, w końcu z roku na rok miała mniej do powiedzenia. Aż pewnego dnia o czwartej nad ranem coś w niej pękło. Rzuciła wszystko i udała się w podróż na drugi koniec Polski, nad morze, by odzyskać swoje serce.
Albert dawno temu znalazł prawdziwy skarb. Wyłowił z morza wyjątkowe złoże bursztynu. Z nikim się nie podzielił, ukrył je głęboko. Podobnie zamknął swoje serce. U schyłku życia postanowił naprawić wyrządzone krzywdy. Szybko jednak przekonał się, że to nie takie proste.
W małym nadmorskim pensjonacie Laura spotyka ludzi, którzy serdecznie ją przyjmują, chociaż podobnie jak ona, znajdują się na życiowych rozstajach.
Każde z nich szuka miłości, największego skarbu, który zwykle ukrywa się tam, gdzie wzrok nie sięga. Czy uda im się ją odnaleźć?

Serdecznie Was zapraszam do świata nowej powieści :)

9 comments

  1. Pani Krysiu, bardzo chciałabym przeczytać tę książkę. Naprawdę czuję, że jest to historia, która trafi do mojego serca i pozostanie w nim na zawsze. 😊 ♥️

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę się doczekać, to jeszcze prawie 3 tygodnie, ale zapowiada się cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie Pani książki są przez nas pochłaniane. Czekamy z niecierpliwością na dalszy ciąg sagi z Wiktorem i Igą. Mamy nadzieję, że jest w trakcie pisania .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie, ale jeszcze nie znam daty. Serdecznie dziękuję za ciepłe słowa i pozdrawiam :)

      Usuń
  4. nigdy nie przeczytalam zadnej ksiazki do konca . zadnej lektury. nie lubilam czytac. Kiazka tam gdzie serce twoje tak mi sie spodobala ze przeczytalam ja w 2 dni . Cudowna historia bliska mojemu sercu. na pewno bede zamawiala Pani ksiazki .
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to cieszy :) Ogromnie :) Czytanie to wspaniała przygoda, ciesze się, że mogła ją Pani zacząć dzięki mojej książce, czeka jeszcze wiele wspaniałych książek pisanych przez wielu autorów. Dobrego czytania i dużo przyjemności życzę :)

      Usuń
  5. Dzisiaj dotarły do mnie zamówione książki. Wśród nich jest także jedna Pani autorstwa. Przyznaję, że jak dotąd nie miałam styczności z Pani twórczością. Przy porannej kawie przeczytałam już kilka rozdziałów i wiem, że osoba, która poleciła mi powieść, wiedziała, co robi. Ponieważ trochę piszę (głównie opowiadania) to cieszy mnie możliwość przyjrzenia się Pani stylowi i warsztatowi. Ma Pani dar pisania naturalnych dialogów, przez co książkę czyta się naprawdę szybko i z przyjemnością. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Książkę przeczytalam jednym tchem:) powiesc wspaniala i lekka w czytaniu,moja pierwsza ksiazka Pani autorstwa,sięgnę z checia po następną,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń