To było niesamowite uczucie wrócić do tej historii po latach. Właśnie od niej tak naprawdę zaczęła się nasza znajomość, bo to ona spodobała się Czytelnikom tak bardzo, że do tej pory zamawiają kolejne.
Wciąż pamiętam siebie, tamtą dziewczynę sprzed pięciu lat, która miała wielkie marzenia i bardzo małe szanse, by je spełnić. Teraz przed kolejnym wydaniem czytałam tę opowieść na nowo, jakbym nie była jej autorką i doświadczyłam niezwykłych emocji. Przejmowałam się, jakbym nie znała zakończenia, wzruszenie łapało mnie za gardło, czasem szkliło oczy, ale po zakończeniu czułam się dobrze. Podniesiona na duchu, podbudowana. Oddaję w Wasze ręce ponownie jedną z moich najważniejszych książek. Po drobnym liftingu, ale wciąż ta sama mocna opowieść Przyjmijcie ją ciepło   

Jest już dostępna w przedsprzedaży
http://www.empik.com/pojedynek-uczuc-krystyna-mirek,p1186852014,ksiazka-phttp://www.empik.com/pojedynek-uczuc-krystyna-mirek,p1186852014,ksiazka-p

3 comments

  1. Dziś kupiłam Pojedynek uczuć, ale to „stare” wydanie... zaraz zabieram się za czytanie- czym się różnią te wydania?

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie różnią się. W nowym wydaniu jest tylko lekki lifting językowy, ale to drobne zmiany. Treść pozostała ta sama :) Przyjemnego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie skończyłam czytać- wspaniała! W Pani książkach bardzo podoba mi się to, że nie wchodzi Pani w zbędne szczegóły. Jak bohater idzie na zakupy do galerii po prezenty to nie jest opisana cała droga w jedną i drugą stronę tylko konkrety i zaraz przechodzimy do innej WAŻNEJ sytuacji. Super!

    OdpowiedzUsuń