Dni pełne słońca :)

Lato w pełni. Ogród rozkwita, mimo iż wciąż jako że zajmuje trzecie miejsce na liście priorytetów po rodzinie i pisaniu brakuje jeszcze na niego czasu, ale powoli się odradza i na jesień planuję poważne zmiany. Ale jest coraz lepiej. W miarę jak Adaś rośnie przybywa nowych roślin :)
Ja jeszcze pracuję. Urlop dopiero końcem sierpnia i jesienią. Za mną bardzo pracowity czas. Saga rodu Cantendorfów już w całości w księgarniach. Trzeci tom dzięki Waszym zamówieniom od tygodni dzielnie trzyma się na listach bestsellerów i zmierza ku premierze. To już w przyszłym tygodniu :) Dziękuję Wam za niesłabnące zaufanie, że jest to dobra książka.



Przede mną jeszcze ostatnie zadanie na ten rok. Szczegółami będę się niebawem dzielić, choć niektórzy wyszperali już to i owo :)
Czas sprzyja pisaniu, bo są wakacje, dzieci w części wyjechały. Zostałam z najstarszą córką, która bardzo pomaga i z najmłodszym synkiem. To fajny czas. Niedługo wyjedziemy wszyscy razem i już się cieszę z tego powodu :) A Wam dużo jeszcze czasu zostało do odpoczynku?
Póki co zapraszam do poznania babci Kaliny, dość niezwykłej postaci, o której szerzej powiem niedługo.

Zapraszam też serdecznie do przeczytania najnowszego felietonu na portalu Polki.pl

http://polki.pl/magazyn/komentarz,jak-sobie-na-wlasna-reke-malujemy-partnerow-dorysowujac-im-wszelkie-brakujace-czesci,10424275,artykul.html

oraz do opowiadań wakacyjnych zamieszczonych w najnowszych numerach ,,Poradnika domowego" oraz ,,Vivy" Pozdrawiam Was letnio i wakacyjnie :)

7 comments

  1. Czekając z ciekawością na kolejną część sagi, właśnie kilka minut temu przyniosłam z biblioteki "Miłość z jasnego nieba". Jeszcze pozostaje mi zdobyć Drogę do marzeń i ... wszystko co Pani napisała, będzie przeczytane. Opowiadania w Poradnikach też. Wyszperałam, że Filia zapowiada nowość, ale to chyba nie ta świąteczna jeszcze?
    Serdecznie pozdrawiam, życząc dobrej pogody do pisania i odpoczywania,
    Danusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to jeszcze nie świąteczna, jesienna :) Ta ostatnia jest jeszcze nie do wygrzebania :) Pozdrawiam ciepło i podziwiam za wynik czytelniczy :)

      Usuń
  2. Wyszperałam "Słodkie życie" (: Od kilku dni mam na liście książek, które planuję kupić w sierpniu, ale nie wiem, czy to miała Pani na myśli (: Odliczam dni do premiery "Prawdziwej miłości"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, myślałam o ,,Słodkim życiu" :) Miała być niespodzianka, ale czytelniczki już ją wyszperały :) Bardzo to miłe :)

      Usuń
  3. Dzień dobry, o tutaj widziałam
    recenzje pani książki.

    OdpowiedzUsuń