Ulubiony temat :)

Bardzo mi było miło po ostatnim poście, kiedy tak dużo Czytelników ujawniło się w komentarzach. Wiem, że zaglądacie tutaj i jest Was dużo, bo pokazują to statystyki odwiedzin, ale cyfry to coś zupełnie innego niż prawdziwi ludzie z imionami, charakterem i osobowością. Wiem wtedy do kogo piszę i to bardzo pomaga. Zapraszam więc serdecznie do czynnego tworzenia tej strony, wyrażania opinii na temat tego, o czym powinnam tutaj pisać, zadawania pytań. Niech to będzie miejsce wspólnego spotkania. Na razie statystyki pokazują, że najbardziej lubicie posty z zapowiedzią nowej książki :)
Z oczywistych względów nie może ich być wiele, choć w tym roku jest pod tym względem naprawdę obficie. Najnowsza książka jest już dostępna w zapowiedziach, można zamawiać. To infoomacja szczególnie ważna dla niecierpliwych, jak ja na przykład :), ponieważ książki z przedsprzedaży empik wysyła wcześniej.
http://www.empik.com/saga-rodu-candendorfow-tom-3-prawdziwa-milosc-mirek-krystyna,p1143371220,ksiazka-p

W związku z Waszą jak zawsze niezwykłą czujnością, zanim informacja o tym pojawiła się na moich stronach i u wydawcy, zdążyliście wprowadzić powieść na listę bestsellerów, za co jestem Wam bardzo wdzięczna, a kolejne teksty przepełnione tym uczuciem już powstają.
Teraz odpoczywam od powieści i piszę wakacyjne, gorące opowiadanie do Vivy. Już niebawem w kioskach. Jednocześnie dla ochłody planuję świąteczne akcje :) Żeby Wam coś fajnego pokazać w grudniu, przygotowuję się już teraz :)


13 comments

  1. pozdrawiam ciepło z sąsiedniej wioski (no prawie sąsiedniej ;) )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło :) Wiem, że wielu znajomych czyta, ale nie każdy się ujawnia. Tym bardziej jest to cenne :)

      Usuń
  2. U mnie na blogu podobnie. Rzadko pojawiają się komentarze. Nawet przypuszczałam, że mało kto czyta moje wpisy. Jednak statystyki pokazują, że jest sporo odwiedzin. Pozdrawiam Cię Krysiu serdecznie z Grudziądza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie za ten komentarz. Wciąż mam nadzieję, że choć mieszkamy tak daleko od siebie, to jednak uda nam się spotkać osobiście :)

      Usuń
  3. Nie mamy czasu pisać, bo czytamy. 😁
    Zdaję sobie z tego sprawę, bo też prowadzę bloga. Ale ja to bardziej rekreacyjnie wpisuję posty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mimo wszystko znalazł się czas :) Dla mnie to coś wyjątkowego :)

      Usuń
  4. Jesteśmy, czekamy (na Prawdziwą miłość) i czytamy (ja ostatnio czytałam Miłość z jasnego nieba) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Miłość z jasnego nieba to też szczególna książka. Dobrego czytania :)

      Usuń
  5. Ksiązka już zamówiona, ale data 19 lipca wydaje się być tak bardzo odległa :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już niedługo, a z przedsprzedaży zawsze wcześniej przysyłają :)

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy istnieje dalszą część vivy bardzo mi się podobała i chciałabym przeczytać resztę. Jeśli tak to proszę o tytuł i miejsce gdzie można je kupic

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma dalszego ciągu, to było pojedyncze opowiadanie, ale pojawia się wiele głosów w tej sprawie, być może więc powstanie książka. Nie znam jednak jeszcze terminu :)

      Usuń