Warsztaty w Niepołomicach

Już teraz serdecznie zapraszam na warsztaty Kobiece oblicze zarządzania czasem. Odbędą się w gościnnych progach Biblioteki Publicznej w Niepołomicach 14 kwietnia o godz. 18.00.
Ponieważ ilość jest miejsc ograniczona, prosimy o wcześniejsze zapisy w bibliotece. Decyduje kolejność zgłoszeń. Poniżej planowany plan warsztatów.
Warsztaty są przeznaczone głównie dla kobiet, omawiają zasady dostosowane do specyfiki i realiów życia polskiej, współczesnej kobiety, ale przed mężczyznami nie zamykamy drzwi :) Zasady są bowiem uniwersalne.



Kobiece oblicze organizacji czasu

Jak będąc zapracowaną żoną i matką znaleźć czas na realizację marzeń?
Jak sprawić, by marzenia stały się źródłem dochodu?
Jak zorganizować czas, kiedy trzeba godzić wiele ról i obowiązków.
Co zrobić, by być człowiekiem szczęśliwym?

Program warsztatów:

1.Uporządkować życie. Dokąd idziemy, o co nam chodzi, jak stać się szczęśliwym człowiekiem?
2. Analiza najważniejszych dziedzin życia: rodzina, praca, finanse, zdrowie, sumienie. Jak zbudować kochającą, wspierającą się rodzinę? Co zrobić, by praca dawała satysfakcję emocjonalną i finansową? Czy to w Polsce możliwe? Jak zarządzać finansami: podstawy zarabiania, oszczędzania oraz inwestowania. Jak zadbać o zdrowie i dlaczego to takie ważne? Sumienie, łatwo oszukać – czy wiemy, jakie są tego konsekwencje?
3. Skąd brać czas, kiedy go nie ma?
4. Określanie własnych celów życiowych. Cele ogólne i szczegółowe. Długoterminowe i krótkoterminowe. Pisanie planów.
5.Sposoby pomocne w realizacji celów. Praktyczne porady. Ćwiczenia.
6. Pytania.


Czas trwania: około dwóch godzin.

Zapraszam serdecznie :)

4 comments

  1. Brzmi świetnie, właśnie się zapisałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę. Miło mi będzie móc się z Panią spotkać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Będzie mi niezwykle miło poznać Panią osobiście :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne warsztaty, które otworzyły mi oczy na kilka istotnych kwestii. Nie ma nic lepszego jak uczyć się od praktyka perfekcjonisty, od dziś zabieram się do układania planu i wdrażania go w życie ;) Jeszcze raz za wszystko dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń