Wydawnicze plany, zmiany i zapowiedzi :)


Sezon urlopowy trwa w najlepsze, ale jednocześnie lato to dla wielu pisarzy najbardziej gorący okres, dosłownie i w przenośni. Ciepło na zewnątrz, a my zwykle od późnej wiosny przez całe lato w powieści świątecznej. Teraz też tak to wygląda. Za oknem skwar, a ja się właśnie przechadzam po ośnieżonych stokach pewnej małej górskiej miejscowości.
Tym samym zapowiadam, co się w tym roku dalej wydarzy. A dzieje się sporo. Pojawiają się wznowienia do zamówienia tutaj:
  https://www.empik.com/szukaj/produkt?q=mirek%20krystyna&qtype=basicForm&ac=true

W tym roku czeka nas jeszcze jedno. Będzie to ,,Podarunek" który w nowej odsłonie pojawi się jesienią. Dla wielu jest to ulubiona powieść, więc tym mocniej się cieszę.
Będą także zmiany. Na ten rok planowane były jeszcze dwa tomy z serii Willa pod kasztanem. Jedna we wrześniu, a ostatnia, świąteczna na koniec roku.
Ale opowieści rządzą się własnymi prawami. Nagle i niespodzianie w czwartym tomie Antek mi się pięknie zakochał.  Nie powiem oczywiście w kim, ale bardzo się cieszę, bo napisałam sporo ponad milion znaków, by do tego punktu dojść.  Tym samym historia w naturalny sposób się kończy. Choć Antek nie jest głównym bohaterem czwartego tomu, to jednak jest człowiekiem, od którego wszystko się zaczęło. Tak więc czwarty tom Wilii pod kasztanem ukaże się we wrześniu i na ten moment zakończy serię. Wszystko się wyjaśni.
Oczywiście, tak jak w prawdziwym życiu zawsze można wrócić do znajomych drzwi, zajrzeć do środka i sprawdzić, co dalej, tak też w tym przypadku może się kiedyś zdarzyć, ale na razie zamykamy serię ostatnim tomem. A jego główną bohaterką będzie Dorota, na którą wielu czeka.
Potem na zimę planujemy powieść świąteczną, by zakończyć rok. To już chyba będzie moja ostatnia świąteczna powieść. Pomysł na nią przyszedł już dawno temu. Mocno mi się pcha na klawiaturę i domaga, by ją opisać. Będzie to opowieść o trzech siostrach, rodzinnej tajemnicy i pewnym starym domu. Ale to dopiero zimą, a tymczasem  okładkę, piękną, jesienną wrześniowej powieści zaprezentuję Wam już niebawem. Przy okazji tej premiery będzie też sporo niespodzianek. Liczę, że będziecie zadowoleni z zakończenia Waszej ulubionej serii. Do września już niedaleko, a przedsprzedaż ruszy rzecz jasna wcześniej.
Tyle planów na ten rok. Opowiadań na razie nie będzie, bo już nie nadążam, a chcę się w pełni skupić na nowych książkach. Jak Wam się podoba ten plan? :)
A w ogrodzie lato :)



6 comments

  1. Cieszy mnie bardzo, że Antek się zakocha :)
    Niespodzianki, nowe tomy/powieści też mnie cieszą :) BARDZO!

    Jeśli zaś chodzi o wznowienia - raduję się i gratuluję nowych, często piękniejszych okładek, fajnie że dzięki temu dotrą do jeszcze szerszego kręgu czytelników, ale... po cichutku się cieszę i liczę w tym na zrozumienie - dzięki temu, że czytałam taką powieść wcześniej, nie tworzy mi się mega mega mega kolejka do czytania :D

    serdeczności Krysiu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję :) Mnie Antek też leży na sercu i nieźle się namęczyłam przez trzy tomy, żeby mu ułożyć sprawy sercowe :) ale z tym jak w życiu, najlepiej dzieje się samo.
      Jeśli chodzi o wznowienia, jest ich sporo i są one wydawane z myślą o nowych Czytelnikach, których w ciągu tych lat mocno przybyło :)

      Usuń
  2. Na losy bohaterów Willi... czekam niecierpliwie:-) Bernadetta

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się ciekawie i bardzo pracowicie��

    OdpowiedzUsuń